Általános szerződési feltételek

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

1. Bevezetés

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: "ÁSZF") a KIOSK Innovation Kft. (továbbiakban: cég) (székhely: 2200 Monor, Szilhát utca 9/2. A. ajtó, adószám: 27768695-2-13) által nyújtott szolgáltatások (pl. fotóautomata, 360 selfie, lemosható tetoválás stb.) igénybevételére vonatkozó feltételeket tartalmazza. Az ÁSZF minden látogatóra, ügyfélre és felhasználóra (továbbiakban: ügyfél) vonatkozik, aki a www.doitevent.hu weboldalon keresztül igénybe veszi szolgáltatásainkat.

2. Szolgáltatásaink

A szolgáltatások részletes leírása és ajánlatkérési lehetőségek a weboldalon találhatóak.

3. A szolgáltatói szerződés megkötése

A szolgáltatások igénybevétele az alábbi módon történik:

- A weboldalon található ajánlatkérő űrlap kitöltésével és elküldésével az ügyfél ajánlatot kérhet cégünktől.

- A kérés alapján a cég visszaigazolást küld az ügyfélnek a szolgáltatás részleteiről (pl. ár, elérhetőség, időpont).

- A szolgáltatói szerződés akkor lép hatályba, amikor mindkét fél (cég, ügyfél) megerősíti az ajánlatot, aláírják az ajánlathoz kapcsolódó szerződést és az ügyfél teljesíti a foglaló fizetést, ha van ilyen.

4. Szolgáltatások díja és fizetési feltételek

A szolgáltatások díja a választott csomag és a rendezvény specifikációi szerint változhat. Az árak mindig az aktuális ajánlatban szereplő díjak, amelyeket a cég előzetesen kommunikál az ügyféllel.

- A díj tartalmazza a szolgáltatás teljesítést, a szükséges eszközöket, valamint a szükséges személyzetet.

- A díj fizetése történhet előre utalással, készpénzzel, vagy a szolgáltatói szerződésben megállapodott más módon.

- A foglaló mértéke és fizetési határideje az ajánlatban kerül rögzítésre.

5. A szolgáltatás teljesítése

- A szolgáltatás teljesítésének időpontja és helyszíne a szolgáltatói szerződésben kerül rögzítésre.

- A cég fenntartja a jogot, hogy a szolgáltatást indokolt esetben módosítsa, de az ilyen változtatásról időben értesíti az ügyfelet.

- A szolgáltatás során a szolgáltatáshoz kapcsolódó eszközök és a személyzet opcionális biztosítása a cég feladata.

6. Lemondás és módosítás

- A rendezvény előtt legalább 7 nappal történő lemondás esetén a foglaló összegének 50%-a jár vissza az ügyfél részére.

- 7 napon belüli lemondás esetén a foglaló nem jár vissza, valamint az ügyfél, a szolgáltatói szerződésben meghatározott díj 50%-ának megfizetésére kötelezett.

- Amennyiben a szolgáltatás a cég hibájából nem kerül biztosításra, a ügyfélnek jogában áll a szerződést felbontani és foglaló pedig visszatérítésre kerül részére.

7. Felelősség és kártérítés

- A cég nem vállal felelősséget a szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos balesetekért, sérülésekért, illetve a rendezvény során történő károkért, kivéve, ha azok a cég szándékos vagy súlyos gondatlanságából erednek.

- Az ügyfél köteles gondoskodni a szolgáltatás helyszínén a megfelelő körülményekről (pl. áramellátás, biztonságos helyszín biztosítása, időjárás figyelembevétele).

- Az ügyfél felelős a rendezvény helyszínén történő károkért, ha azok az ő vagy a résztvevők hibájából következnek be.

8. Személyes adatok védelme

A szolgáltatások igénybevételével kapcsolatos személyes adatokat az Adatkezelési Tájékoztató szerint kezeljük, amely a weboldalon elérhető.

9. Az ügyfél jogai és kötelezettségei

- Az ügyfél köteles a szolgáltatásokat kizárólag jogszerű módon és a cég előírásainak megfelelően használni.

- Az ügyfél jogosult a szolgáltatás igénybevételére, azonban köteles a szolgáltatások díját határidőre megfizetni.

- Az ügyfél köteles biztosítani a rendezvényhez szükséges helyszínt, illetve minden olyan feltételt, amely a szolgáltatás teljesítéséhez szükséges.

10. Szellemi tulajdonjogok

A weboldalon található minden tartalom (pl. képek, videók, leírások, logók) a cég szellemi tulajdonát képezik, és jogellenes másolásuk vagy felhasználásuk szerzői jogi következményeket vonhat maga után.

11. Vitás ügyek rendezése

A Cég és az Ügyfél vitás ügyeiket első sorban békés úton próbálják rendezni. Abban az esetben, ha a Szolgáltató és az Ügyfél között vita van, amelyet nem lehet mindkét fél kölcsönös megegyezésével rendezni, úgy az ügyfél jogosult a jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Ptk., valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

12. Egyéb rendelkezések

- A cég fenntartja a jogot, hogy a szolgáltatások feltételeit bármikor módosítsa. A módosítások a weboldalon történő közzététellel lépnek életbe.

- A szerződés nyelve magyar, és minden jogi eljárás a magyar jog hatálya alatt történik.

Jelen ÁSZF 2025. január 01. napjától hatályos, a korábbi ÁSZF ezen időponttól hatályát veszti.